Arhivă pentru 27 aprilie 2007

B-Fit-Teatru

1177707985-hr-25

Se pare ca raman pana acum cu Long Life as the best si An Asylum at Every Corner second best(au cantat bine si au facut un musical original, tari londonezii, mi-a placut mult Un ospiciu la fiecare pas, mi-a placut si mini orchestra lor)…cat despre Drumul spre Damasc(Lituania) la TNB-bah am plecat la pauza desi am stat toata pauza in teatru…sa plecam sa nu plecam…apoi azi la Metropolis,
Tu si Eu-Companie Presences-Franta…hm…hm…nici macar vorba unui critic-plictisitor, dar mi-a placut…nici macar atat…Cristina a fcaut o barcuta pe care eu am scris Titanic, Alina un avion, dar nu a avut curaj sa-l arunce pe scena caci eram la o piesa de teatru subliniez de teatru…lumea pleca si momentul tare a fost cand pleca o tipa si actorul a super reactionat si improvizat(avea si un text gen Nu pleca, nu ma parasi )…clar am fost niste eroi ca am stat pana la sfarsit…..sper ca va fi mai bine incepand de maine.

Obsesii Constructiviste Extreme

1177702409-hr-22

Locul 3-Combinat langa biserica(Resita) …oribil ar zice Alina, Crist s-a speriat deja…eu gasesc si monstruozitatea interesanta…dar nu mi-ar placea sa am unul in fata blocului…la acelasi capitol se adauga dar fara poze pe locul 2-Castelul Huniazilor in stanga si un monstru de combinat in dreapta…si locul 1 orasul Galati in dreapta si un combinat mare cat orasul in dreapta(Sidex Galati)
…sper sa pun si poze candva… 1177702994-hr-23

Aceasta e o obsesie constructivista mega hiper gen…Poza e facuta in Miami(nu de mine) si pentru ca sunt atat de multe macarale acolo(lucru care nu s-a intamplat numai in Miami ci
in mai multe orase din S.U.A), fenomenul se cheama manhattanization…ce tare…nu mint!!!  1177703376-hr-24Incercarile disperate din Romania…sper sa le faca rezistente.